Isnin, April 20, 2009

Lagi cerita dan Gambar

Lagi gambar dan laporan di Terengganu,
ontheway balik weouls singgah Masjid yang menjadi kebanggaan rakyat Terengganu sebelum terbinanya Masjid Kristal..Masjid yang di maksudkan ialah Masjid Terapung..weousl singgah untuk sembahyang asar disitu sambil tu aku mandikan anak2 aku coz dah belengas dah diaorng..bagi segar sikit budak2 nie barulah diaorng duk senyap tak merengek..salin semua baju diaorng yerlah coz dah petangkan nanti kompom malam baru sampai umah..takkan diaorng tak mandi kut...




inilah keindahan Masjid Terapung yang menjadi gah di bandar Kuala Terengganu...

destinasi terakhir yang kami singgah sebelum berhenti makan malam, di sepanjang pantai kululut dekat semarak tu weouls singgah beli kraftangan sikit..Ayah aku beli nyiru kata nyer senang nak jemur ikan buat ikan masin,,(macamlah tak der kat penang nun) dah alang2 org kata murah lah sikit dari Penang..Alyssa dah pun lena.letih berlari bermain lepas mandi tu badan sejuk sikit apa lagi mata pun steam jer...aku berkenan yang duk tergantung bulat tu..korang tahu tak benda apa tu..haaaa tu lampu.rangka dia jer..mmg cantik bergantung2..tapi hubby tak nak beli kata nyer tak der ruang nk gantung2 2 nanti kang ada yang dilibas dek kipas syiling..hhheheheee..yer tak yer juga tapi cantiklah pada mata aku....kejap jer singgah situ..lepas tu terus direct menghala ke cherating ..terjah kedai makan..tapi tak sempat nka snap gamabr time mkan coz batery kamera kong...weouls sampai umah dalam area kul 12.30pagi..mmg letih dan ngantuk gile2..tapi tak per esok tu aku still cuti lagi..hubbylah dia keja awal pagi pulak tu esok nyer..tak per jalan punya pasai enjoy jer letih belakang kira...kumpul duit jom pegi lagi Terengganu...
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: