Khamis, September 25, 2008

Lyssa oh Lyssa

Lyssa oh Lyssa, dia sekarang pun dah jadi cam kakak dia dah...pantang nampak spec mama mulalah tunjuk sambil cakap "nak nak nak"..dah bagi inilah hasil nya. Apa saja yang kakak buat dia tgk dulu lepas tu dia nyer turn plak nak cuba buat...
Macam mata lalat pun nampak juga..spec besar dari mata..dah la hidung tu penyek manalah nak lekat spec tu...


bila buka jer spec tu dia buat "chak" dah pandai nak nyakat orang dah budak nie....


Gaya stim beb dapat letak spec atas kepala tu.."apa yang ko buat tu Lyssa oiii"






akhirnya masuk bilik air minta berus gigi...dapatlah berus gigi yang gabak besar..Lyssa ko mana ada gigi lagi cam ner nak gosok..nampak gaya gosok gusi jerlah yer...

Gosok gusi tu kasi bersih yer Lyssa, nanti senyum baru cantik nampak gusi yang putih yer...





MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

5 comments:

DYLA berkata...

ala tomey tomey.... geram nya.. cute tul anak awak, liza..

gee ryder berkata...

cute la dia ni..geram nengok..

nuarliesya berkata...

dyla,
inas pun tomey2 juga..geram jer tgk pipi inas

nuarliesya berkata...

gee ryder,
lagi geram tengok lesung pipit aqeel ngan pipinya...cute lah aqeel tu

ratna berkata...

maakkkkk..terkejut tgk cermin mata besar tu.. cute!!