Isnin, September 22, 2008

Lyssa dah semakin Ok

Hari tu aku ada citer pasal bawah mata Alyssa jadi bintik2 merah cam pecah darah tukan....alhamdulillah dah beransur baik...rupa2 nyer mmg betui dia alergik...nak tahu dia alergik apa? haaa dia alergik ayam...selepas 2 hari dia makan ubat semua dah hilang segala merah2 dibadan Lyssa, so waktu cuti haritu aku masakan sup ayam untuk Qisya dan Lyssa makan nasi..lepas jer Lyssa makan nasi dengan sup ayam tu terus jer merah2 tu naik balik...aku pelik juga mula tu, esokkan hari tu aku masakan sup lagi nak tengok naper...still juga lagi banyak..jadi nyer aku dah tahu rupa2 nyer Alyssa alergik dengan ayam...tengok betapa dasyat nyer sekarang mungkin ayam-ayam sekarang nie di cucuk dengan ubat-ubat yang banyak sehingga boleh efect pada tubuh kita

ni masa hari mula2 jadi ...tapi tak clear sangatlah...


ha nie nampak sikit2..tgk tu banyak sangat bawah mata ngan atas mata tu....kat mulut, bibir semua naik merah2 cam tu






MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

DYLA berkata...

alhamdulilah,
dah baik pun lyssa,... rupenya allergic ye..

nuarliesya berkata...

dyla,
itulah pasai punyalah risau hari tu takut benda lain ...rupa nyer alergik