Selasa, Mac 03, 2009

Hujan-hujan nie cepat lapar kan.

Lama nya jugalah aku tak update..semenjak dua menjak nie aku sibuk banget...tak sempat nak story mory kat blog nie..ada yang aku tak sempat nak link kan blog member2 lagi..harap maaflah yer..aku pasti akan link nanti..cuma masa jer duk cemburu kat aku nie tak bagi aku link2 lagi..tapi dalam pada tu sempat algi aku terjah blog2 korang semua..cuma tak sempat nak tinggal jejak jer....
kat opis aku sibuk sikit ngan kerja, balik umah sibuk ngan hal umah plak..nak nak sekarang nie alhamdulillah bizz aku semakin berkembang...tempahan semakin banyak..boleh dikatakan setiap hari ada tempahan nyer..tempahan kek dan juga tepung..itulah rezeki anak2..sambil2 tu juga aku sekarang nie dalam proses kemaskini make up bagai blog untuk bizz aku tu..tunggu yer uols nanti dah ok aku publishkan dan warwarkan untuk korang..
hari nie juga aku terasa malas jer..mana tak nyer cuaca kat luar opis sangat gelap nyer...kat kuantan hujan adri semalam tak benti2...so bila dah hujan apalagi pagi tadi ofcoz jalannya jame..puas sediakan rotilah..bagi korang2 nya duk area Gambang mesti tension kan kalau drive time hujan...(bagi bloggers di kuantan yer)terutama sekali jalan Permatang Badak menghala ke Bandar Kuantan, Jambatan Giant, kat situ selalu nyer jame..asal hujan jer adalah kemalangan nyer...eh pehal pulak tetiba citer pasai jamelah hujan lah kan...pepehal pun kalau hujan jer kompom perut cepat terasa lapar..
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: