Isnin, Mac 23, 2009

Dikunjungi Tetamu Yang Jauh

Hari sabtu yang lalu rumah aku di kunjungi org yang jauh..org penang datang bertandang..nie member aku masa belajar dulu..satu rumah satu study cuma dia senior 1 sem dari aku..sebilik ngan az1ra..kawan suka, duka, segala bagai..kebetulan dia cuti berpantang untuk baby dia yang comei tu then kebetulan juga dia datang ke Kuantan untuk hadir kenduri uamh sedara suami dia..seronok sesanagt tak terhingga..dah lama aku tak jumpa ngan sue nie..akhirnya..bertemu jua kami..itu belum jumpa ngan yang lain2 lagi tu...
selalu bila aku balik sana tak boleh nak jumpa ngan dia,keja dia shif itu yang susah nak jumpa tu...baby dia comei tu nama NurMarissa Dania...sedapkan...

alamak cerah sangat plak gambar nie..

ha nie ok sikit....yang lelaki tu anak dia juga sebaya umur dengan Aqisya nama Muhammad Huzairy..yang kelakarnya Aqisya panggil dia abang dia panggil Qisya kakak..elok dah lah...




diaorng datang bertandang umah aku kejap jer coz diaorg nak gie kenduri kat Bandar Indera Mahkota pastu nak terus ke Besut bermalam 1 malam kat Besut then terus ke Pangkalan Kubur Kelantan..org kata dah alang2 datang Pantai Timur kan harus terjah semua negeri Pantai Timur..sebelum balik sue sempat lagi ambik tepung kek aku untuk bawa balik jual kat kilang dia...thanks sue bagi sokongan moral..nanti suh kak zira ambik kat sue jer tepung tu..cuba buat kek yer...dah selesai makan2 jamu2 sikit, diaorng pun nak beredar takut lamabt sampai ke terengganu plak..maklumlah dengan baby kecik lagi kan,kompom tak suka pada perjalanan yang malam.....sebelum balik tu sempat juga aku tapaukan kek cokalt untuk sue sekeluarga untuk nikmati didalam keta..perjumpaan ini mmg dirancang..sebab itu aku baked kan kek untuk sue sebab aku tau dia suka kek coklat...thanks sue sudi datang rumah aku yang tak seberapa itu...nanti kunjung lah lagi kalau berada di pantai timur..haaaa kak zira pulak bila turn nya nak sampai sini...nanti kita jumpa yer...
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: