Khamis, Mac 05, 2009

Dia dah pandai melaram

Dah lama simpan gambar nie..dari duk terperap jer dalam kamera baik aku publish..gambar nie masa balik dari tengok wayang hari tu.Budak kecik nie sekarang dah pandai nak melaram...apa yang org pakai dia pun nak sama, kalau naik keta tak kira siang atau malam kompom dia akan minta spec dia.naik jer keta"ma pek"(spec).bila dah pakai dia akan cakap "ooo lap "ha dia tahu gelap rupanya...tapi nak juga pakai..untuk tidak tahan mendengar jeritan nya yang menusuk telinga sehingga stok taik telinga yang ada tak dapat disimpan lama aku pun kasilah dia pakai..suka hati kolah adik janji ko happy.


tu dia budak yang kecoh dengan spec mata nyer..tapi spec murah jer tu..hehehh beli kat kedai RM5 tu..alah bukan diaorg pakai lama kan, lagi pun untuk menyelamatkan spec aku ngan hubby lebih baik belikan juga untuk diaorng.kalau tak alamat nyer kali ke2 lah spec weouls patah dikerjakan dua beradik nie...
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

DYLA berkata...

amboi2, dah pndai bergaya.

kemana tumpah kuah kalau tak ke nasi..

tgk la mama dia mcm ne..

gee ryder berkata...

mlm pun pakai ke? lucu laa..
aritu nk beli gak utk aqeel tp dia xdenye nk pakai lama..baik xpyh