Rabu, Disember 24, 2008

"nak Gen "

Alyssa kini sanagt gemarkan minum vitagen..asal bawa dia jenjalan jer mesti minta "gen"..diasorang jer boleh habis 2 botol tu....tapi baguih juga lawas perut kan..



tengok tu sambil minum sambil posing yer..




bolat pulak nampak alyssa time nie...dengan pipi kembung nyer..






ok dah habis satu botol...kalau tak lawas juga tak tahulah...tapi dia lebih suka minum vitagen dari nutrigen tu....so dalam peti tu mmg sentiasa adalah vitagen dengan calcium tu..




MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

3 comments:

DYLA berkata...

ala la la.. cute nyer dia minum vitagen tu... leh jadi model vitagen pasni...

aunty mintak sket leh?

gee ryder berkata...

alyssa nmpk chubby..cute sgt..
dia tau ye beza vitagen n nutrigen..bebudk ni mmg xle nk tipu

nuarliesya berkata...

dyla,
ada ker org nak ambik lyssa jadik model hehehe...
auntie nak ker..nanti lyssa kurierkan yer..


kak gee,
nampak chubby sikitkan lepas baik dari demam ari tu selera dia dah makin ok..
dia mmg tahu rasa yang mana vitagen yang mana nutrigen...tapi mmg kita rasa vitagen sedap sikit dari nutri..