Jumaat, Disember 05, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

aku sibuk sangat hari nie...biasalah kan mgu depan kan cuti jadi nyer hari nie banyak keja yang perlu disettle kan..semua nak cepat..jadi aku tak sempat lah nak coretkan kat blog aku nie..tapi aku masih sempat lagi terjah2 blog uols yer...sambil selam sambil minum air org kata..ini pun nak cepat aku gagahkan juga..
di kesempatan ini aku nak ucapkan:-
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
selamat hari raya korban/haji...bagi sesiapa yang menjalankan ibadat korban tu korban-korbankanlah..bagi sesiapa yang ada anak lelaki yang nak dikorbankan (hehehehe bukan zaman nabi plak yer)maksud aku sunat...selamat bersunat yer anak2 sekalian...
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA dan selamat bercuti dari kami sekeluarga.
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

3 comments:

oliole berkata...

selamat hari raya aidiladha to u too

Rikatoki berkata...

selamat hari raya aidiladha..raya mana ni?

JuJue berkata...

tak balik penang ka?
calling2 ler yer