Khamis, Disember 04, 2008

Alhamdulillah anak2 aku dah semakin sihat

Syukur alhamdulillah alyssa dah semakin sihat.....lega rasa nyer....aku ingin berterima kasih kepada semua yang memberi sokongan dan juga yang mendoakan kesihatan untuk alyssa...terima kasih bebanyak..budi baik dan sokongan dari uols semua akan dibalas oleh yang maha esa..
semalam hari ke5 alyssa demam, dan semalam jugalah dia menunjukkan yang diri nya semakin sihat...dia dah mula bangun untuk bermain dan menunjukkan keaktifan diri nyer..cuma masih tak nak makan dan juga susu buat 3 aun pun tak habis....mungkin masih tak berselera lagi..yang penting aku nak dia sihat kembali dan rindu dengan celoteh nyer yang bising itu...
Aqisya juga dah baik dari demam cuma masing2 batuk selsema masih ada lagi...risau dibuat nyer kalau anak2 demam nie...aku berdoa sesangat agar segala demam dan sakit itu kena pada aku, tak sanggup nak tgk anak2 tak sihat..Aqisya mmg senang kalau dia demam, tak banyak merengek dan juga ragamnya, dia hanya baring jer..tak der nak menangis sesangat..kira sambil jaga dia sambil boleh buat keja, tapi tidak alyssa...kalau dia demam semua keja dah tak boleh buat..dia nak berkepit jer..mmg tak boleh nak tinggal langsung...dia nak berdukung jer tak pun kalau dia baring dia nak aku yang pelukkan dia..jgn sapa nak sentuh atau pegang dia..mmg menguji kesabaran sungguh..jgn kan kata nak masak nak kencing pun tak sempat uols tau...dia punya rengek tu hanya Allahlah yang tahu...
tapi aku bersyukur, dia dah semakin sihat aqisya juga dah semakin sihat cuma masing2 masih ada lagi sisa selsema dan batuk..aku nak tengok anak2 aku aktif kembali...
syukur juga hubby pun dah balik semua, jadi taklah aku sensorang yang jaga diaorng waktu diaorng sakit...tapi itu semua dugaan kecik dari Allah...aku redha...apa yang penting sekarang anak2 aku dah semakin sihat..alhamdulillah..thanks untuk semua yang mendoakan kesihatan anak2 aku..
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

5 comments:

Tihara berkata...

Alhamdulillah..anak-anakandamu sudah sihat ye..semuga ceria selalu

nuarliesya berkata...

tihara,
alhamdulillah dah semakin sihat..terima kasih atas doa dan sokongan..

maswani berkata...

Alhamdullillah..semuanya dh sihat..
semoga kita semua sihat sejahtera utk hari2 mendatang ye..Insya-Allah.

oliole berkata...

alhamdulillah....

nuarliesya berkata...

maswani & Oliole,

alhamdulillah semua nya sihat2..syukur..