Khamis, Mei 22, 2008

Jiwang karat lagi youuuuuuuuuu....

Jiwang karat sikit...mai kita layan gambar2 masa nikah dulu yer...bukan apa kebetulan semalam, si Aqisya nie duk ambik album gambar...duk tgk2 sambil tunjuk gambar2 aku ngan hubby masa kawin dulu...hiks hiks hiks...nieee mama..abahh...mak tok..tok ayah semuaaa2 lah..mg dia kenailah kaalu bab tunjuk2 gambar nie...so terkenanglah balik...masa hari akad nikah ngan bersanding tu...itu adalah hari yang paling bermakna dan bahagia dalam hidup aku...sebelum akad nikah tu mmg berdebar2 lah hati nie..bukan hubby aje yang parkinson sekali ngan aku2 lagi...macam2 ghasa masa tu...padahal bukan aku yang nak kena mengadap ngan tok kadi masa tu....yerlah kan kira hari tu kita dah nak pegang tanggungjawab baru...

tenang menunggu saat bahagia...terpancar dengan penuh ketenangan

saat-saat di akadkan...tenang jer..kan..hanya dengan sekali lafaz jer


bersyukur kepada Tuhan yang satu

setelah selesai akad nikah semua...dah disarungkan cincin punnn.


aku akad nikah awal sehari dari hari kenduri...di pagi Jumaat yang suci lagi sempurna..penghulu segala hari...alhamdulillah dengan sekali lafaz jer aku dah digelar seorang isteri...lepas jer hubby lapazkan nikah tu..semua org dah sahkan mmg ghasa sedih ya amat sangat...gembira pun ghasa...bagi uols2 yang pernah mengalami situasi cam ni mesti pahamkan...nak kata besar sangat kenduri tu taklah..yang sedang2 saja (cam lagu iwan tu )aku anak sulung pompuan yang kenduri.....meriah tetap meriah...

ayu tak aku....hehehehehe..di timpa perasaan sekejap yer..


Saat Paling Bahagia....



kebetulan plak 2 bulan sebelum kenduri aku tu ayah aku masuk ospital untuk buat operation jantung..so mmglah kelam kabut sikit....tapi alhamdulillah masa kenduri aku tu ayah aku dah kuat sikit dah...so perjalanan kenduri berjalan lancar....seumur hidup kita itulah hari paling bahagiakan...kita sebagai raja sehari menjadi tatapan dan pandangan org.....mmg tak boleh dilupakan kenangan itu...yang kedua nyer saat melahirkan baby......




MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: