Jumaat, Mei 16, 2008

Banyak Kejo lah plak ari nie...

Alahaiiii manyak keja nyer ari nie...berlambak2..semua nak kena settle tambah plak ngan keja yang aku kena handle untuk trip nie plak..bertambah+++++++ bnyaklah jadi nyer...tahulah monday nie coti..semua keja nak kena settle arinie..semua bos bnak tgk jap lagi...aaarrggghhhh tensionnnn..tapi tak pa layan blog dulu......intai blog mana2 dulu...inilah aku kalau tension terjah jer blog...hehehehee...sempat lagi nak ambil gambar blog....buat keja jgn tension2 yer. Kena enjoy dan happy bila buat keja....
haaa nie background PC aku...semua ada dari hubby sampailah keanak2..penyejuk hati..


ha nie blog aku...sambil selam sambil minum air..tak gitu uols..


semangat2...siapkan keja harinie...bercoti pun best tak yah nak pikir pasai koja kan.....ini kalau tak siap kompom coti pun duk pikir pasai keja nak coti pun tak senang....btui tak....3 hari cuti tu.....tapi yang jelesnya hubby aku dia cuti dah start harini sampailah senin nie...lagilah panjang coti dia....best nye...tadi call dia tengah tido kat umah...alangkah nikmat nyer...diaorg mmg selalu daapt cuti penyambung camtu...kebetulan plak ari yang lepas2 ari tu diaorang sibuk keja so bos atasan mmg bagi off kepada semua staff diaorg..tapi bukan satu pangkalan lah...cuma skuadron dia jerlah..itu yang best tu...sikit2 dapat off...cuti tak tolak tu...itulah kelebihan gomenkan...untung org yang keja ngan gomen niekan banyak kebaikan dan kelebihan diaorg dapat......bilahlah aku nie nak dapat keja gomen interview dah berlambak2 panggil nyer idak...mungkin tak sampai rezeki lagi kut...insyaAllah kedepan2 kut harapan nyerlah....



MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi


0 comments: