Isnin, Ogos 03, 2009

Dah macam tepung GOMAK dah

Eh sapa nie? buat apa tu?habis segala saji mama diambil buat main...itu belum masuk duk dalam tu lagi..selalu nyer dia masuk duk dalam tu pastu dia suh kakak dia tolak...mana tak pecah aku nyer saji...saji tu nyaris2 jer dah nak beli baru, puas aku cari ari tu nak tutup lauk..mmg aku perasan anak2 aku duk main, lepas 2 - 3 hari tu aku nak guna barulah duk mencari tapi tak jumpa..tanya 2 beradik nie mmg boleh tanyalah..sorang kata "buang" yang sorang lagi kata " tak tahu"mmg tak jumpa pun puas aku cari, duk budget hubby dah termasukkan dalam plastik sampah dan mmg betul buanglah kut...seminggu jugalah lepas pada tu aku duk kemas almari bilik no 3 kat umah sekali jumpa saji nie dalam almari..boleh gitu..bila masa lah budak2 nie sorokkan dalam tu..

tengah kusyuk buat menda tu Alyssa....????


ceeeaaaaa...dgn muka bedak sejuk penuh...ini kes ambil bedak pakai sendirilah nie..macam citer P.ramlee tu yang dia tanya "ini bedak ker kapur"? heheh tepung gomak maaaaaaaaaa.


Alyssa sekarang dah besar..ikut apa sahaja yang kakak dia buat kekadang pening kepala nak melayan kerenah diaorng nie..walau pun pening melayan kerenah anak2 tapi aku rasa itulah kebahgian yang aku dapat dengan melihat perkembangan anak2 yang sihat dan ceria..
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

3 comments:

ratna berkata...

kalau jumpa tgh2 malam & gelap.. mesti terperanjat giler2 punya la..

nuarliesya berkata...

ratna,
hehehehee..betul tu tak yah jumpa kat luar kalau dalam umah tutup lampu semua kan..

Tihara berkata...

tu dah nak start pandai melawakan diri le tu