Selasa, Julai 07, 2009

Spagetti ala-ala aje

Semalam adalah tekak nak makan spagetti..tapi tk nak beli nak buat sendiri hehehe..so balik dari opis tu membeli apa yang patut..apa kehelnya nie tetiba nak buat sendiri kan.Konon nak buat spagetti bologniselah nie (betui ker eja tu)..itu yang letak bebola ayam,udang segala tu..Aqisya cakap "sedap nyer mama masak"budak2 iklas bila berkata..itu tanda nyer sedaplah tu...




tapi tak per ala-ala jer walaupun bukan perfect sama cam kat pizza tu...yang penting sedap kenyang masuk perut..apa kes nie kata nak diet asal malam jer lapar,asal malam jer lapar pastu duk susah hati badan naik...lepas nie kena betul2 diet nie...
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

3 comments:

Mama Mya berkata...

manyak rajin hihihi saya kalau nak makan spagetti hanya wat mee lidi + sardin hihihi sebab malas keh keh keh...

mestilaa sedap sebab anak dah puji kan kan kan

gee ryder berkata...

blela tu takat nk mkn anak beranak..asal kenyang sudah hehe

nuarliesya berkata...

mama mya,
itu terlebih rajin jer tu..kalau terlebih malas biskut ngan milo jer hehehe..


gee ryder
betul tu yg penting kenyang