Ahad, Jun 14, 2009

HAPPY BIRTHDAY MY DEAR 3 YEARS.

Hari ni tanggal 14 JUNE genaplah 3 thn puteri kesayangan ku yang pertamA. Tanggal 14 JUNE 2006,jam 5.40 petang lahirlah seorang bayi perempuan yang dinanti2kan oleh sepasang suami isteri. Lahirnya bayi itu didalam sebuah keluarga yang serba sederhana tetapi cukup kaya dan mewah dengan kasih sayang dan perhatian.

Dikesempatan ini mama, abah, adik ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR BUAT NURNADHIRATUL AQISYA BT MOHD ANUAR YANG KE3 THN.mama dan abah doakan agar kakak dimurahkan rezeki olehnNya, dipanjangkan umur,dan harapan mama dan abah juga agar kakak menjadi seoarng anak yang solehah, taat pada org tua,seoarang yang bijak pandai serta berjaya dan berguna untuk bangsa dan agama..besar harapan mama dan abah pada kakak.Yang pasti mama dan abah terlalu sayangkan kakak.




HAPPY BESDAY SAYANG
3 YEARS.

ok nanti kita upload gambar majlis besday Qisya yer..Sekarang aku sambil2 masak untuk prepare majlis besday Qisya ptg nie tak besar mana pun buat tapi alhamdulillah dapat gembirakan hati Aqisya dah cukup puas bagi aku.
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

5 comments:

¥ α Ŋ α Đ z µ £ berkata...

hepi besday girl..
comell..
mama buat kenduri bsday tak??

DYLA berkata...

sedapnya nama dia..

Happy Birthday sayang Aqisya....

az1ra berkata...

Hai Sayang..
Hepi Birthday..semoga panjang umur dan jadi anak yang baik buat mama dan abah yer...

nuarliesya berkata...

yanaDzul,
thanks auntie yana..mam buat kecil2lan sahaja

dyla,
thnaks auntie dyla

azira,
thnaks auntie azira...senan nak ingat besday kitakan auntie, kita sama bulan cuma beza 2 hari jer kan.

Applique Tee Shoppe berkata...

happy burfday girl... cepat membesar & jangan nakal2 ya!