Isnin, Jun 23, 2008

twinggggggg...LOVE

Yippiiii..tetiba jer hari nie rasa seronok jer datang keja..naper yer..pelikkan selalu nyer kaalu hari senin jer aku mmg malas jer nak datang keja..kira org kata perasaan cuti yang weekend tu still ada lagi...mungkin hari nie bos tak der sama kut itu yang aku yiipppiiii sangat...mungkin juga besok aku cutiiii...hihihiiii itu lagilah yippiiii...kebetulan plak hubby dah balikkkkkkkkkkk dari outstationnnn lagi lagi lagilah yippiiiii...keja aku taklah teruk sangat kat umah tu..pembantu aku dah balik.....ok ok aku nak tunjuk sesuatu yang hubby beliiii ...heheheheh
LOVE ?...apa itu LOVE ? LOVE itu adalah cinta...cinta pada apa saja yang kita sayang...uols ingat tak dialog itu?itu adalah dialog filem Abang 92...bunyi lebih kurang camtulah...aku pun tak hingat sangat....
ini adalah barang pemberian dari hubby yang dibelinya untuk aku semasa di Labuan hari tu...TQ sayang...Toce Toce....ayang suka sangat....
nak tahu apa ada dalam kotak LOVE itu?...satu set mutiara...rantai, cincin dan juga subang...then loket untuk rantai boleh didapati didalam mutiara itu....



tgk....siap kena kopek dulu baru boleh dapat mutiara nyer.....mutiara yang dalam isi nie untuk loket rantai..tapi untuk cincin dan subang mmg dah siap diikat dengan mutiara...kita kena kopek dulu menaalah nie didalam tu terdapat sebutir mutiara...tapi warna ikut nasiblah dapat warna apa...kebetulan warna yang aku dapat nie dia nak peach2 sikit...kira lebih kurang nak sama warna denagn set cincin dan subang....

tadaaaaaaaaaaaaa..inilah mutiara yang terdapat dalam menaalah tu..aku tak tahu org panggil siput apa...so kira siput mutiaralah kut noo...cantikkan...cakap cantik juga..eleh uols pun cakap cantik kan...




mutiara tu dimasukkan kedalam loket rantai tu...wahhhh cantik nyer...

ini cincin mutiara tu...cantikkan uols...


ini plak set rantai tangan yang ditempah oleh hubby...mutiara yang diikat dengan emas swassa...mmg sesuai warna yang hubby macthkan tu pink dengan mutiara putih....sesuai sangat


setelah xcited sangat so terus aku pakai...buang segala emas yang ada di tangan..ganti dengan gelang nie....best gitu....



nanti kalau hubby gie Labuan lagi beli lagi yer...tempah warna lain plak yer...nak buat koleksi tau....untuk anak2 nyer pun dapat...tak sempat nak snap pada diaorg sebab neyr masa lepas balik dari ambik hubby tu diaorang tidoooo...
ole2 untuk mak dan ayah mertua kesayangan nyer pun ada juga.....mesti senyum lebarlah mak aku tuuuuuu.....
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: