Selasa, Jun 17, 2008

Usik mengusikk...

Hahahaha....hari tu mmg boring sesangat...bila dah boring tak der keja, aku pun ngusiklah anak2 aku...nak bagi bising sikit.....tgklah kalau dah nangis pun stil boleh duk memandang tepat pada kamera, tgklah sebahagian dari aksi kena ngusik dengan aku...sebenar nyer hari tu mmg boring giler nyerlah...so dah tak der keja aku pun ngusik anak2lah...




nie kira baru ngusik sikit2 lah...so dah tak puas hati sangat....kira tak betul2 punya melalaklah...baru demo pembukaan....




usik banyak2 last2 inilah hasil nyer....tapi yang kelakar nyer kejap jer...pastu dia boleh tersenyum plak.....itu yang best tu...kira dia pun tau mama dia boring hemtamjerlah nangis..janji aku dah nangis....mesti dia pikir mama dia nie sewel apa nyer...hahahhaaa..last2 dia pun laaayaaaaaaaannnnn jer mama nyer yang sewel nieeee...hiks hiks hiks



MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: