Jumaat, Jun 13, 2008

Layan aksi protes Alyssa

Jom layan sikit aksi-aksi protes dari Alyssa....dia dah pandai protes...semalam lepak kat balkoni umah tu...dengan Aqisya dan Alyssa so si Alyssa tu duk memandang2 ke bawah tengok ramai orang..plak tu budak2 balik sekolah plak ramai so apa lagi...konon nyer duk panggil2 org bawahlah...nak joint sekakilah...itu yang duk jerit-jerit sambil goyangkan pagar balkoni tu....dia kalau tgk org ramai-ramai apa lagi...mmg dia suka sangatlah..selalu nyer ptg2 mmg aku suka biarkan anak2 aku duk lepak kat balkoni tapi kena pantau jugalah takut jatuh sama...nanti tak tentu pasai jer menangis tak berlagu...
kekadang budak2 kat bawah tu duk panggil2 dia plak lagilah dia menjerit2 konon nyer nak turun main sama...hehehhehehe tak boleh yer sayang dah ptg...tgu besar sikit bolehlah main...awak tu jalan pun tak boleh lagi tau sayang....


ini hari sebelum nyer...juga protes sebab nyer dia nak naik atas meja tu..tapi dihalang...so dia mula nak punggah bakul mainan kakak nyer...


video

MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: