Selasa, April 22, 2008

Sonoklah Hubby dah balik....


Rasanya dah berhari2 aku tak jenguk blog nie...kira kes tak sempat langsung nak ngulatlah...banyak sangat keja 2 3 hari yang lepas...semua nak urgent pastu bagi last minit plak tu..mana tak kalut nya...

sabtu yang lepas my hubby dah balik dari kursus,bestnyer....mana tak nyer kurang2 nyer keja kat umah tu adalah pembantu nyer...nak buat sensorang nie memang letih banget...mana ngan letih di opis pun tak hilang lagi..dah sambung keja kat umah plak...bila hubby ada nie bolehlah manjasikit...kuing..kuing....kuing...
Masa gie ambik hubby balik tu...mulanyer ingatkan Qisya tak perasan abah dia...dari jauh dia dah perasan apa lagi..teruslah menjerit2 panggil abah dia...siap tunjuk2 lagi ngan jari..."mama,mama, tu abah,abah...aabaaahhhh".....punya ghindu giler tui dia kat abah dia...samalah ngan aku..ehehehheehheee..Lyssa biasalah dia tak tahu apa2 lagi....tapi dia pun mungkin rindu juga kut...masa kat umah diaorang berdua tu bukan main lagi ngan abah diaorg...sorang panjat depan sorang panjat belakang...masing2 berebut nak duk atas abah...aku?cam biasalah rileks sikit bila semua dah tumpu pada abah diaorang...

petang tu kuar lah bawa anak2 jalan...mana idak nyer dah 2 minggu asyik duk umah jer Qisya ngan Lyssa tu..sian jer ghasa..ptg tu hubby pun siankan anak2 dia bawalah jalan2 kuantan..sebenarnya mama diaorg sama merengek ajak kuar...bosan la plak duk umah jer..

ahad tu, pagi cam biasalah aku..uruskan semua keja umah dulu...ptg tu kuar bawa Qisya dan Lyssa gi Teluk Cempedak (TC) saja ambik angin pantai dah lama tak kena angin pantai nie...balik tu singgah makan..last tu apa lagi singgah giant...dah lama aku tak gie giant tu ghasa ghindu banget kat giant tu....nantilah aku attach gambar kat cni...kamera tak bawalah...tengok gamabr Qisya Xcited sangat ngan belon rabbit dia...
Gambar di atas tu yang lama dah...
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi