Selasa, April 08, 2008

Makan-makan sambil santai




Baru-baru nie adalah dalam 2 3 minggu yg lepas,aku bawa anak2 p makan kat tepi pantai...fulamak dengan angin2 yg sepoi2 bahasa lagi indah tu mmg best gilos...yerlah kalau asyik santai kat umah jer tak best lah...kebetulan hari tu aku masak nasi daging jer..senang tak yah nak buat lauk manyak2...bukan apa nak perangkap Aqisya makan sama...susah sangat nak makan nasi sekarang nie....mcm2 dah buat..nasi warna warnilah apa lah tapi tetap terkurang makan nasi juga...(apalah anak mama nie)..

kebetulan plak dah lama tak makan tepi pantai nie sejak2 mai duk kuantan nie...makan dengan angin yang mendayu tu mak pak mertua lalu pun aku mmg tak pandang dah...lantaklah depa nak lalu ker apa ker yang penting aku laayaannnnn jer periuk nasi tu...hehehehe....(makan cam org kebuluran jer)...laki aku jgn katalah mmg tak peduli dah sapa lalu..pastu mulalah mata pun dah nampak bintang bulan semua...dia nak zzzzzzzzzzzzz...kuing...kuing....kuing....

MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: