Jumaat, April 25, 2008

Demam lagi....















(tgklah anak mama kalau demamkan siap dengan stoking lagi...ciannyer)
(gambar nie yang masa demam 2 mgu lepas yang semalam tak update lagi..)


broomm...broommm....tekan minyak,pecut sikit...bukan apa nak bagi cepat sampai kat umah nie...duk pikiaq nak pi ambik Qisya dgn Lyssa lagi...hari nampak camnak hujan...sampailah aku kat umah...naik umah dulu,mandi semua...tapi sebelum tu mmg dah pesan kat hubby kalau balik dlam kul 6 gie ambik anak2 terus lah...so,aku pun dah selesai mandi semua dengarlah bunyi tit tot...alarm berbunyi...haaaa balik dah laki aku ngintai dulu kut2 dia tak pi ambik anak lagi ker..alamatnyer aku jugalah kena turun gie ambik...tengok2 dah nampak anak2...maknanyer dah ambiklah..sekali dia nampak aku terus dia cakap"kakak demam nie"patut aku tgk lain macam jer si Qisya tu takkan tido kut kat seat belakang tu...Qisya mmg camtu kalau dia demam jer mmg tak bergeraklah dia...alamatnya kena turun jugalah aku kat bawah..dukung salah sorang.....sekali pegang badan mak oiii...panas nyer..alamak ubat spare dah habis nie kena bawa gie klinik juga nie malam nie...kang ada yang tak tido nie...

dah selesai semayang semua bawalah Qisya keklinik tup..tup klinik tutup...alamak cam ner nie abang,kakak dia tak sesuai ubat klinik yang satu lagi tu...pikir2 tak perlah kita try beli ubat sampingan dulu..gie Gurdiant (betui ker aku eja nie)..belilah panadol yang syrup untuk kanak2 1 tahun ke 6 tahun tu...perisa strawbery lagi u...pada tu sempat lagi singgah giant hehehhee....beli benda makan sikit...mamanyer kaki jalan jadi camtulah....

nasib baik Alyssa tak demam juga kalau x mmg kelam kabut juga dibuat nyer...Lyssa kalau demam mmg merap giles dia aduih mak nyah...mak yang teruk nyah..dari abah dia...tapi kalau Qisya demam dia ayik baring jer...mmg senang jagalah kalau Qisya demam...cumanyer dia nak kita peluk dia jer...tapi pagi tadi nampak sihat sikit dah Qisya tu..alhamdulillah....

pada hal Qisya ngan Lyssa tu baru jer baik demam...ghasanyer musim kut...yang penting hari nie Qisya dah ok...

MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: