Isnin, September 07, 2009

Genaplah Usia Puteri Kedua ku 2 Thn (Alyssa)



Hari nie 7th September bersamaan dengan 17 Ramadhan genaplah usia puteri kedua ku iaitu NURNADHIRATUL ALYSSA 2 TAHUN.Happy besday to you!!! happy besday to you!!! happy besday to Alyssa, happy besday to youuuuuu!!!!Sekejap jer dah masuk usia 2 thn...Alhamdulillah Alyssa membesar dengan bijak dan sihat..Aku masih lagi teringat sewaktu mengandungkan Alyssa, cukup senang dan ketika melahirkan nyer juga amat mudah bagi aku berbanding aku ngandungkan kakaknye Aqisya.Sakit untuk melahirkan nyer hanya sekejap sahaja..Allah permudahkan aku untuk melahirkan nyer..aku juga tidak dikenakan sebarang jahitan ketika melahirkan nyer..Syukur mmg mudah aku menjaga nyer juga.......

hari nie tiada celebration apa2 mungkin hanya makan2 family sahaja...almaklumlah puasa..berkemungkinan raya nanti kita buat makan2 nyer..insyaAllah...

Mama dan abah sentiasa mendoakan agar Alyssa menjadi seorang anak yang solehah, bijak , sihat, berguna untuk keluarga, agama dan bangsa...semoga Alyssa sentiasa mendapat perlindungan oleh Allah S.W.T..sinonim dengan makna pada nama Alyssa itu..Mama dan abah akan memberikan yang terbaik untuk anak2 mama dan abah...jadilah seorang anak yang bijak, cerdik dan berjaya didunia dan akhirat...itulah harapan mama dan abah pada anak2...

"nanti malam kita potong2 kek beday to you yer adik..mama tahu adik dah tak sabar nak nyanyi beday to you..itulah adik asal nampak kek jer beday to you..."


NURNADHIRATUL ALYSSA = Cahaya kekuatan di lindungi



MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

5 comments:

oli berkata...

happy birthday ALYSSA

Shida berkata...

happy birthday alyssa..semoga menjadi anak yang solehah..amiinn..

YAN berkata...

happy belated birthday Alyssa... lagi satu minggu bithday Ammar..

gee ryder berkata...

sowi lyssa..aunty pun lmbt wish..
hepi belated bday!
beza sari je upenye ngn aqeel hehe..
lyssa be a good gal k..

isya berkata...

hepi belated bdy alyssa..
semoga menjadi anak yg solehah.. ;p