Rabu, Oktober 28, 2009

Kiriman dari org Jauh

Hehehehehee......apasal gelak2 nie...tetiba jer gelak sensorang nie...dah sawan ker aku nie..patutlah dah lama tak update rupa nyer sawan..duk tak duk gelak sorang2...kihkhihkhihkhi...bukan tak nak update tapi no ideal lah...hari2 terjah tgk blog kawan2 seronok jer berupdate, aku plak asal buka jer tak tahu nak citer apa....padahal gambar2 banyak nak di masukkan cuma idea tak mali looohhhhh...hari nie aku akan cuba mengaktifkan kembali yer insyaAllah akan ku cuba....
dah lama nak update nie, hari tu sahabat yang asal kenal dari alam maya ini tetapi sudah jadi seakrab nyer ada hantar kuih kat aku..kata neyr kuih tu sedap bagi nyer..so dia pun hantar lah kat aku satu nk bagi rasa...terima kasih bebanyak lah Zu...jasa mu dikenang...mmg sedap, dia hantar kerepek bawang kat aku...kuih tradisional tu dari kedah...Zu oder dari kawan dia..tapi mmg sedap pun rasa kuih bawang tu...tambah2 mengunyah sambil tengok tv, sedar2 dah separuh bekas....Alyssa paling suka nie, dia cakap keropok....Zu nanti boleh hantar lagi yer...(zu kata melampau nie) kuing kuing kuing....



Nielah haaaa bungkusan yang di hantar tu...

sapa2 nak oder boleh nanti aku bagi tau zu...tapi mmg sedap tau...

yang best nyer siap ada surat lagi tu...Zu, surat tu lieza simpan dalam fail buat kenangan.
alamak cam na nak penutupnya yer..mmg tengah mati idea..oklah sadaqallah hul azim..sekian terima kasih....boleh yer gitu..

MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

1 comments:

ina_syuk berkata...

lamer tk makan kerepek bwg nih hehe..